Saturday, April 27, 2013

ALHAMDULILLAH...Lets get started!

Assalamualaikum dear bloggers,

Finally the moment i've been waiting for the past 5 years. Huh lama GILA aku tunggu nak update blog ni. Yang jadi lama x update tu biasalah busy study n so on! Now i'm living an indipendent moments yg aq boleh fokus untuk nak update blog from time to time. Mula2 dulu masa sign up untuk blog sendiri tahun 2009. Tu pun sebab my ICT educator yg ajar aku untuk buat blog untuk diri sendiri. Mungkin benda ni memang jadi salah satu lesson dalam ICT subject. I dont know...? Tapi yg pling x puas hati ada pulak lah hamba Allah ni yg x pasal2 nak marah kat aku sebab ada blog tapi x pernah update dan post benda2 yg entah apa2. Heh! Lantaklah aq nak update ke x ke! Dah pulak x pasal2 marah kat ICT educator aku sebab ajar budak2 buat blog. Abenda lah!!! Biarlah ada blog bkannya salah pun. Poyos ja! BTW memanglah masa mula2 tu mcm x tau pun blog ni untuk apa? apa fungsinya? Lambat laun dah meningkat dewasa taulah...! Start last month lar aku delete semua post yg entah apa2 yg aku publish masa mula2 ada blog dulu and this post is all the new begining for me as a blogger. Aku design, buang gadjet yg x patut, n start cari follower n follow blog blogger yg lain. Macam best jgak ada blog nih. Tapi yg lecehnya kena ada internet connection, pc , laptops or android. Tapi just anggap blog ni sebagai laman untuk confess apa tersirat dalam hati dan fikiran...it will be FUN!


Walaubagaimnapun jngn leka sangat layan blog nih sampai lupa ibadah wajib wahai muslim semua. Pandai pandailah bahagi masa untuk buat aktiviti harian yg useful untuk diri kita sendiri. Pikir atau carilah benda2 yg baik untuk dikongsikan dalam blog nih. Sharing is Caring! Semua org tau! So, do follow me:)



No comments:

Post a Comment